Časté otázky:

Co je to StoreTip?

StoreTip je tzv. "social shopping" platforma, určená pro všechny milovníky módy, kosmetiky a luxusních bytových doplňků. Na našem módním portálu naleznete více než 10 000 značek a statisíce produktů z největších světových obchodních domů. Zaměřujeme se pouze na ty opravdu největší, s nejlepšími službami a samozřejmě na takové, kde garantujeme originalitu zboží. U většiny podobných portálů jsou přidávány veškeré obchody, které o to mají zájem, respektivě které následně platí za každý proklik. U nás obchody za prokliky neplatí a proto Vám můžeme garantovat jen ty nejkvalitnější. Z tohoto důvodu se jedná ve velké většině o zahraniční obchody, protože většina českých obchodů nesplňují naše velmi přísné podmínky.

Jaké obchody jsou na StoreTip?

StoreTip zobrazuje nabídky největších světových obchodů s módou, kosmetikou a bytovými doplňky. Naleznete tu tak širokou nabídku kabelek, oblečení, bot, šperků, parfémů nebo bytových doplňků.

Prodává StoreTip tyto produkty?

StoreTip každý den velmi úzce spolupracuje přímo s výrobci nebo obchody, abychom Vám zajistili aktuální dostupnost a ceny. Jakmile kliknete na tlačítko KOUPIT, přesměrujeme Vás přímo na stránky dodavatele. StoreTip není internetový obchod a produkty neprodává. Pokud si chcete objednat zboží, budete přesměrováni na příslušnou webovou stránku obchodu, kde si můžete zboží objednat. Po dokončení objednávky obdržíte kupní smlouvu mezi Vámi a daným online obchodem, který bude Váš smluvní partner. Všechny dotazy týkající se Vaší objednávky by tedy měly být směrovány na příslušný online obchod.

Jak mohu nakupovat?

Jakmile budete chtít uskutečnit nákup, klikněte na tlačítkou "KOUPIT" a budete přesměrováni na stránky obchodníka. Obchodník již zpracuje Vaši objednávku a bude zodpovědný za Váš spokojený nákup.
V případě jakýchkoliv otázek ohledně produktů, poštovného nebo jiných otázek se obraťte přímo na obchodníka. Nicméně i my Vám s čímkoliv rádi poradíme, neváhejte nás kontaktovat pomocí kontaktního formuláře.

Mám dotaz ohledně produktu!

Pokud máte jakýkoliv dotaz ohledně produktů, obraťte se přímo na obchodníka. Pokud bude v našich silách Vám zodpověďět Váš dotaz, s čímkoliv Vám rádi poradíme, neváhejte nás kontakovat.

Stránky obchodníka jsou v angličtině a já neumím anglicky!

Vůbec nic se neděje. Velmi rádi Vás provedeme celým procesem objednávky a vše Vám vysvětlíme a se vším pomůžeme. Kontaktujte nás pomocí emailu nebo telefonicky.

Také se můžete podívat na videonávod

Nevěřím zahraničním obchodům!

StoreTip spolupracuje pouze a jen se největšími obchody na světě, jejichž velikost a služby daleko převyšují i ten největší český nebo slovenský internetový obchod. U těchto obchodů se samozřejmě nemusíte bát o originalitu nebo skladovou dostupnost. Veškeré zboží mají skladem a většina z obchodů garantuje i vrácení zdarma do zahraničí, dlouhé lhůty pro vrácení a skvělý servis. Velká část občanů se již naučila nakupovat kvalitní zboží v zahraničí, navíc za úplně jiné ceny - je čas, abyste si stal(a) dalším.

Bojím se, že nebudu vědět jak vrátit zboží do zahraničí a že to bude drahé!

Není se čeho obávat. Jak již bylo řečeno, spolupracujeme pouze s největšími obchody na světě a většina z nich garantuje vrácení ZDARMA (na náklady obchodníka) odkudkoliv na světě, kam obchod dodává. Pokud si nejste jisti, jak zboží vrátit, se vším Vám velmi rádi pomůžeme. Stačí nás kontaktovat přes kontaktní formulár.

Bojím se platit platební kartou přes internet!

Všechny obchody, které vystavují na StoreTip používají to nejlepší zabezpečení. O svou kartu se bát nemusíte. Česká a Slovenská republika je bohužel specifická v dodeji zboží na dobírku. Takový způsob dodání není v Západní Evropě prakticky možný. Platba kartou je velmi jednoduchá jak pro obchodníka, tak pro klienta. Protože při případném vrácení zboží mu jsou obratem připsány peníze na účet, ze kterého platil a nemusí čekat dlouhé týdny na vrácení peněz.

Co mám dělat v případě problémů s mojí objednávkou?

StoreTip sám o sobě není online obchod a nemá, na rozdíl od Vašeho smluvního partnera, přístup k Vaší objednávce. Naše partnerské obchody vybíráme velmi pečlivě a dbáme na spojení ceny s kvalitou. Pokud nastaly potíže s jedním z našich partnerských obchodů, napište nám prosím e-mail.

Jak postupovat v případě, že bych chtěl/a učinit nějaké změny nebo vrátit objednané zboží?

Kontaktujte, prosím, smluvního partnera, v tomto případě online obchod, ve kterém jste realizovali Vaši objednávku. StoreTip není internetovým obchodem a nemá, na rozdíl od Vašeho smluvního partnera, přístup k informacím o Vaší objednávce. Výměny zboží nebo jeho vrácení se řídí obchodními podmínkami obchodu, ve kterém jste si zboží objednali. Pravidla a podmínky pro výměnu či navrácení zakoupeného zboží naleznete v obchodních podmínkách umístěných na webových stránkách příslušného online obchodu.


Jsou mé osobní informace v bezpečí?

Uchovávání Vašich osobních dat v bezpečí je pro nás naprostou prioritou. Používáme jen ty nejmodernější programy, aby nedošlo ke ztrátě žádných dat.

Zapomněl(a) jsem své heslo, co mám dělat?

Na příhlašovací stránce zvolte tlačítko "zapomenuté heslo". Následujte kroky pro obnovení hesla. Z bezpečnostních důvodů Vám nemůže být zasláno Vaše původní heslo na email.

Chci spolupracovat se StoreTip.

Váš zájem náš velmi těší. S jakoukoliv nabídkou na spolupráci se obraťě na naše obchodní oddělení pomocí kontaktního formuláře.

V případě jakýchkoliv otázek se neváhejte obrátit na naši zákaznickou podporu na stránce "Kontakt"


Souhlasím

Využíváme soubory cookie vlastní i třetích stran ke zvyšování vašeho pohodlí a zlepšování našich služeb, a to analyzováním procházení našich stránek. Pokračováním v procházení těchto stránek souhlasíte s jejich používáním Více informací. Více o souborech cookies ZDE